Belajar Menjadi blogger Profesional

>> Wednesday, April 29, 2009

Salam sejahtera semua….

Adakah anda sihat pada hari ni? Saya harap anda semua ceria-ceria selalu agar kita dapat membuat sesuatu dengan mudah.

Baiklah hari ini saya ingin menceritakan berkaitan dengan blog. Jika kita lihat telah ramai yang memiliki blog tidak kira seseorang itu berstatus apa sekalipun. Blog dapat membantu seseorang itu berkomunikasi,berkongsi ilmu dan juga sebagai diari. Semua orang boleh memiliki blog kerana ia percuma tetapi yang membezakan seseorang blogger itu adalah kualiti blognya. Di blog juga anda boleh memuatkan pelbagai animasi-animsi yang anda inginkan supaya ia kelihata menarik dan blog juga merupakan kombinasi teks, gambar, video, mp3 dan link satu blog ke satu blog yang lain..

Selain itu blog dapat membantu kita dalam mendapatkan pendapatan sampingan. Ini jelas kerana telah ramai usahawan-usahawan internet yang berjaya banyak bermula daripada blog. Dr. irfan khairi (jutawan internet yang terkenal) juga menggunakan blog untuk memberi informasi tentang produk beliau. Dr. irfan banyak berkongsi tips-tips melalui blog beliau ini menunjukkan bahawa blog juga dapat membantu dalam menjana pendapatan sampingan sebagai penggunaan peribadi kita.

Oleh itu jika anda ingin belajar bagaimana membuat blog atau anda ingin menanmbah ilmu supaya lebih advance dalam pembikinan blog, di sini dapat membantu anda. Ia adalah sejenis ebook yang mana ia mempunyai ilmu yang sebagai seorang blogger yang professional. Anda tidak perlu ragu-ragu sebab telah ramai yang berjaya menjadi blogger yang mahir berpandukan ebook ini malah saya sendiri mencubanya dan hasilnya anda lihat blog ini (tak nampak pro lagi sebab baru jer buat). Jadi anda boleh cuba tanpa rasa was-was. Klik saja di sini.

Comments :

have 0 comments at “Belajar Menjadi blogger Profesional”

Post a Comment

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP